Dienstag, 24. Mai 2011

Sommer, Sonne,...

Hallo,
diesen tollen Stempel von LOTV habe ich mit meinen Copics coloriert und nach einem Sketch von Sweet Stampin auf die Karte gebracht. Ich fand den Sketch sehr schwer. Ich habe DCWV Papier und Kartursel Paper Design Papier verwendet. Den Cardstock habe ich geprägt mit Cuttlebug Schablonen. Weiters habe ich einen Stempel von Personal Impressions gestempelt und ausgeschnitten und auf einem bottlecup angeklebt und darunter habe ich Organzaband angebracht.

Hello,
this great stamp from LOTV i colored with my Copics and I worked with a Sketch from Sweet Stampin. I used papers from DCWV which I embossed with Cuttlebug folders and paper from Kartursel Paper Design. I added also a stamp on a bottlecup from Personal Impressions and a few ribbons.
Copics: BG10, BG11, Y17, Y15, Y000, C1, C3, C5, B00, B02, B04, E29, E27, E25, E31, E37, E35, E34


Challenges:
- Sweet Stampin: Sketch, plus in the garden
- Delicious Doodle: Let's the sun shine

2 Kommentare:

  1. What a great project. Love the design!

    Thanks for joining in with Delicious Doodles

    Rx

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous summery papers & beautifully coloured cute image. Thanks so much for playing along with our Sweet Stampin challenge x

    AntwortenLöschen

Hallo, ich freu mich auf eure Kommentare!
Hello, i like comments from you!